Auto jest z 1998 roku, fabrycznie 328i w m-pakiecie dość bogato wyposażone.
Auto posiadam prawie 2 lata, a to co udalo mi się przez ten czas zmienić:

Silnik
-swap na S50b32 skrzynia z b30 szpera S 3,23
-dolot dedy.do b32 CDA BMC
-wydech dedy.do b32 SuperSprint z X-pipe.

Zawieszenie
-KW V2
-camber plate K-Sport negat 2.3 przód,2,4 tyl
-stabilizatory HR
-pouliretan przód/Tyl
-carbonowa rozpórka przednia
-kola Ac Schnitzer przód 9,5 et13,tyl 11et07.
-opony contisportcontact 2 215/40-245/35
-hample przód M3 E46-325x28mm,tyl cala belka z M3 E36-312x20mm Zimmerman

Wnętrze
-czarne Vadery
-carbon M3 GT
-OBC 18
-Radio Becker BMW navi pro
-przód Focal,tyl PowerBass,wzmacniacz 4-kanal Axion
-oświetlenie diodowe z E39
-short shift

Zewnątrz
-orginalny m-pakiet
-lampy Bosch przerobione na czarne,HID 4300K
-żólte org ZKW halogeny
-czarne nerki
-znaczki,nakładki na progi M3
– spryskiwacze lamp
-PDC

LINK: Historia budowy auta

Napisz komentarz