WŁAŚCICIEL – Kamil
PSEUDONIM – German Boy
SAMOCHÓD – BMW 325 E36  coupe
ROK PRODUKCJI – 1994
KOLOR – cosmoschwartz (czarny )
SILNIK – M50B25

MODYFIKACJE ZEWNĘTRZNE – auto typowo w stylu niemieckim, częściowy pakiety stylizacyjny  M-Technik, wyczyszczone emblematy bmw, wszystkie nadkola przerobione pod szerokie koła i niskie zawieszenie.
WNĘTRZE – kompletna tapicerka z wersji M3  tzw. (Vadery) obszyta skórą w kolorze waniliowym, kierownica Hp Raid 28
ZAWIESZENIE – gwintowane zawieszenie KW Variante II z regulacja wysokości jak i sztywności, rozpórka aluminiowa kielichów przednich, aktualny poziom obniżenia to ok. 70 mm przód i tył 60 mm.
HAMULCE – przód EBC tarcze i klocki EBC Green Stuff
FELGI
– Ac Schnitzer  RennSport Typ 1,  3-czesciowe, skręcane, 17 calowe o szerokości przód 9 cali ET 06 oraz tył 10,5 cala ET 15 z 3,5 calowym  polerowanym rantem
OPONY– przód 215/40/17 Good year f1 gs2 ,   tył 245/35/17  Goodyear f1 gs3
UKŁAD WYDECHOWY – orginał od  modelu 325 e 36
OŚWIETLENIE – instalacja ksenonowa  6000k
AUDIO – jednostka sterująca Pionieer  Meh 9000 na Minidyski , przód głośniki Hertz 4 szt,2 głośniki oryginalne wysokotonowe w drzwiach, tył  JBL  3-drożne elipsy o mocy 240 watt, wzmacniacz Alpinie 4 x 60 W, skrzynia Alpine
NAJBLIŻSZE PLANOWANE MODYFIKACJE – stabilizatory przechyłu HR ,najbogatszy board komputer, wymiana hamulców na  M3,  mocniejszy silnik z modelu M3 i co za tym idzie skrzynia biegów, most .

LINK: Historia budowy auta

Napisz komentarz