WŁAŚCICIEL – Bartek
PSEUDONIM – Kujon
SAMOCHÓD – fabrycznie BMW 320ic Cabrio wersja Individual, przekształcone w 330ic
ROK PRODUKCJI – 09.1996
KOLOR – Montreallblau
SILNIK – fabrycznie M52B20 , obecnie zastąpiony  M54B30 (231KM)
MODYFIKACJE ZEWNĘTRZNE – samochód stylizowany w klimacie German Style, pełny pakiet aerodynamiczny M-technik, poszycie miękkiego dachu w kolorze nadwozia ( wersja Individual) , poszerzane błotniki pod felgi 10 cali
WNĘTRZE – fabrycznie granatowa tapicerka skórzana na indywidualne zamówienie w BMW w  kolorze samochodu, obecnie tapicerka z modelu M3 coupe tzw. Vadery
ZAWIESZENIE – fabrycznie zawieszenie M-Technik, potem dedykowane H&R + Bilstein B8 , następnie sprężyny KW obniżające przód samochodu o -80mm, tył -60mm i amortyzatory o skróconym skoku TA–Technik, obecnie zawieszenie gwintowane KW
FELGI – było już sporo kompletów , Brock B1 8,5x10x17”  M-system II 8x9x17” . Hamann HM1 w pełnej polerce 8,510×17”, RH PD RAD 9x10x18”, obecnie  wypolerowane w całości  OZ Futura 8,5x10x18”
UKŁAD WYDECHOWY – Remus obecnie fabryczny z M52B28
HAMULCE – Tarcze Zimmermann Sport + klocki Ferodo DS Performance
OŚWIETLENIE – instalacja ksenonowa 5000k
AUDIO – Jednostka sterująca Alpine , wzmacniacz Earthquake , zabudowany soobwofer 10” Infinity , przednie głośniki MacAudio
NAJBLIŻSZE PLANOWANE MODYFIKACJE– projekt skończony – lać paliwo i jeździć 🙂

LINK: Historia budowy auta

Napisz komentarz