Bmw E34 528i
Silnik: M52B28 (oryginalnie M50B20), R6, 193KM prz 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min.; stożkowy filtr powietrza, wraz z układem dolotowym i stalową płyta oddzielającą filtr od komory silnika.

Nadwozie: lampy przednie przerobione na wzór Black Hella, ciemne halogeny, lakier Cosmos Schwartz, obrysówki z wersjii USA, M-Pakiet, dymione kierunkowskazy, czarna nerka, karbonowe znaczki.

Zawieszenie: gwintowany zestaw  KW Variant1, dystanse 20 mm na przedniej i tylnej osi.

Koła: aluminiowe felgi Kerscher RS 17, przód 9,5 cala, tył 12 cali

Wnętrze: Przednie fotele regulowane elektrycznie, kierownica z e36, tempomat, tylne szyby sterowane elektrycznie, czerwone wskazówki zegarów.

Audio: radio Alpine 9885R, przednie głośniki Magnat ze zwrotnicami, tylne głosniki JBL GTO, skrzynia basowa JBL GTO, wzmacniaczJBL, kondensator Toxic, odtwarzacz DVD podłączony do jednostkisterującej, monitory w zagłówkach przednich foteli

LINK: Historia budowy auta

Napisz komentarz